Subject: PL242033. Pumpla liitumine madalpingel.
From: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 16:05:00 +0300

Tere,

Kirjutan Teile elektrifirmast OÜ Pluvo Eesti. Tegeleme Pumpla liitumine
madalpingel projekteerimisega Elektrilevi OÜ tellimusel. Saadame
dokumentatsiooni kooskõlastamiseks. Palun lisatud failid digitaalselt
allkirjastada.

Olen väga tänulik kiire vastuse eest.

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko
Projekteerija
mob +372 5670 4184| e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.